Повернення та обмін товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Покупець має право повернути або обміняти товар протягом 14 днів не рахуючи дня покупки при умові:
- товар не має ознак використання;
- товар не має ушкоджень;
- збережені всі пломби та ярлики;
- збережена цілісність комплекту та упаковки;
- збережений документ, що підтверджує оплату;
- товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).
Поверненню не підлягає продукція серії Comfort Trip.
Правила повернення якісного товару:
Після огляду і прийому товару на складі по асортименту, якості і його кількості, Покупець заповнює Накладну на повернення товару, а також Лист на повернення коштів (бланки вишле менеджер на пошту, месенджер). Після отримання цих документів від Покупця, компанія «Decorin» повертає кошти впродовж 5 (п’яти) робочих днів.
Правила повернення товару з ознаками заводського браку:
Якщо Покупець, при отриманні товару, виявив ознаки браку (невідповідна геометрія, сколи на поверхні продукції, бруд – брак, непов’язаний з транспортуванням товару перевізником), необхідно зробити якісні фото та відео і відправити Продавцю. Після розгляду рекламації на виробництві, буде прийняте рішення про повернення товару або його заміни.
Після прийому товару на складі по асортименту, якості і його кількості, Покупець заповнює Накладну на повернення товару, а також Лист на повернення коштів. Після отримання цих документів від Покупця, компанія «Decorin» повертає кошти впродовж 5 (трьох) робочих днів.
Обмін товару можливий після отримання Продавцем повернення від Покупця на складі «Decorin».